ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Πολιτική σχετικά με την παράδοση

1. Η εταιρία μας σας παρέχει προς διευκόλυνσή σας εναλλακτικούς τρόπους παραλαβής και παράδοσης προϊόντων. Κατά την αίτηση παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε με ποιόν τρόπο επιθυμείτε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Αναλόγως με τον τρόπο που θα επιλέξετε διαμορφώνεται και το συνολικό τελικό κόστος της παραγγελίας σας δυνάμει της οποίας θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή και η οποία θα περιλαμβάνεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας.

2. Χρόνος, Τρόπος, Τόπος Παραλαβής/Αποστολής

O xρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας, ορίζεται πριν την οριστικοποίησή της αλλά και απο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που λαμβάνετε μετά την ολοκλήρωσή της.

i) Παραλαβή της παραγγελίας σας από το Κατάστημα μας Ερμού 112, Αλμυρός Μαγνησίας ΤΚ 37100 Ελλάδα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες ήτοι Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-14:00 και 17:30-20:30, όχι αργίες.

ii) Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σε διεύθυνση παράδοσης που θα μας δηλώσετε (υφίσταται και δυνατότητα πολλαπλής παράδοσης βλ. εδάφιο 8.2.ii δ κατωτέρω) τότε η παράδοση θα γίνεται:
α) με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία, ήτοι τη ΕΛΤΑ Courier για τις διεθνείς παραδόσεις (μόνον εντός ΕΕ και ΗΠΑ) και SPEEDEX Courier για τις παραδόσεις για την Ελλάδα εκτός από τις περιοχές που δεν εξυπηρετούνται απο την εταιρεία SPEEDEX βλέπε 8.2.ii β. Η εταιρία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας κατά τα αναφερόμενα στα άρθρα 6.5ii) και 6.12 ανωτέρω. Η εταιρία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ’ άρθρο 524 ΑΚ. Το κόστος μεταφοράς είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας μεταφορών, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για τις χρεώσεις αποστολής και οι οποίες δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε. Η VEGIT δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τέτοια μεταβολή των τιμών.

β) Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 11, σας προτρέπουμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται μεν με το κόστος επιστροφής, αλλά η VEGIT θα φέρει την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση στον μεταφορέα. Άλλως, ο καταναλωτής αν επιλέξει να επιστρέψει τα προϊόντα με μεταφορέα της επιλογής του, τότε φέρει και το κόστος και την ευθύνη της μεταφοράς ο ίδιος. Σε περίπτωση επιστροφής τυχόν ελαττωματικών προϊόντων (εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 13 για τα ελαττωματικά προϊόντα ή για την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας), η επιστροφή διενεργείται υποχρεωτικά κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρία μας η οποία αναλαμβάνει τόσο το κόστος όσο και την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση των προϊόντων που επιστρέφονται στον μεταφορέα.

γ) Παραγγελίες δώρων: Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα δώρα και να τα αποστείλετε σε οποιοδήποτε παραλήπτη επιθυμείτε, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, (ή για τις Ηνωμένες Πολιτείες επιλέγοντάς τις ώς χώρα αποστολής), συμπληρώνοντας απλά την ειδική φόρμα που θα βρείτε στην Ιστοσελίδα μας, με τη διεύθυνση και τα στοιχεία του παραλήπτη, ώστε το προϊόν να παραδοθεί απευθείας σε αυτόν. Έχετε τη δυνατότητα πολλαπλών αποστολών, σε διαφορετικούς προορισμούς και με πολλαπλούς παραλήπτες χωρίς περιορισμό. Κατά την αποστολή πακέτων με δώρα σε άλλους παραλήπτες, βεβαιωθείτε ότι ο παραλήπτης μπορεί να λάβει πακέτα δώρων και ότι, γενικά, το δώρο δεν θα θεωρηθεί, για οποιοδήποτε λόγο, ανεπιθύμητο ούτε ότι δεν θα γίνει δεκτό κατά την παράδοση, άλλως το προϊόν θα αποσταλεί στην διεύθυνση χρέωσης με ευθύνη και δαπάνη του αγοραστή. Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση πολλαπλών αποστολών δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.

δ) Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση παραλαβής με καταβολή μετρητών από το φυσικό καταστημα μας, ή κατάθεση σε λογαριασμό, καθώς και στην περίπτωση παράδοσης με αντικαταβολή, η εταιρία μας παρακρατεί την κυριότητα των αγορασθέντων προϊόντων μέχρι την πλήρη και ολοσχερή εξόφληση και καταβολή του τιμήματος αγοράς.

ε) Επισημαίνεται ότι οι παραδόσεις γίνονται μόνον εντός εργάσιμων ημερών (Δευτέρα – Παρασκευή πλην αργίες) μεταξύ (9.00 – 19.00 τοπική ώρα, πλην της περίπτωσης παραλαβής από το φυσικό καταστημα μας 8.1.ι ανωτέρω) και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής τους από την καταχώρηση της παραγγελείας είναι από 1 έως 10 εργάσιμες ημέρες.

ζ) Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων για τη μεταφορά και παράδοση που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας, η γενική τιμολογιακή πολιτική είναι, η ακόλουθη:

i) Το κόστος αποστολής για παραγγελίες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ηνωμένων Πολιτειών (γίνεται με ΕΛΤΑ Courier), μη συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή. Για παραγγελίες που παραδίδονται σε δυσπρόσιτους προορισμούς, ή αλλιώς δυσπρόσιτες περιοχές, το κόστος, ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας, υπολογίζεται σύμφωνα με τις χρεώσεις της εταιρίας μεταφορών. Μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν η διεύθυνση αποστολής σας θεωρείται δυσπρόσιτος προορισμός βάζοντας τα στοιχεία αποστολής στο καλάθι αγορών σας.
ii) Για τις αποστολές σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, με την SPEEDEX Courier (σε περίπτωση που δεν υπάρχει κατάστημα SPEEDEX Courier στην περιοχή παράδοσης, τότε ο πελάτης θα μεταβεί για την άμεση εξυπηρέτησή του στο αντίστοιχο κατάστημα SPEEDEX της περιοχής, κατόπιν ανάλογης ενημέρωσης από το site), το κόστος αποστολής θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τη διεύθυνση και τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή. Επιπλέον του ανώτερου κόστους για παραγγελίες που παραδίδονται σε απομακρυσμένους ή σε δυσπρόσιτους ή νησιώτικους προορισμούς, ή αλλιώς απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες ή νησιώτικες περιοχές, θα υπάρχει επιπλέον «χρέωση δυσπρόσιτου ή νησιώτικου προορισμού» (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας), σύμφωνα με τις χρεώσεις της εταιρίας μεταφορών. Μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν η διεύθυνση αποστολής σας θεωρείται δυσπρόσιτος προορισμός βάζοντας τα στοιχεία αποστολής στο καλάθι αγορών σας.
iii) Στην περίπτωση αποστολής καλαθιών δώρου, γίνεται πάντα ξεχωριστή χρέωση αποστολής ανά σύνθεση. Πιο συγκεκριμένα, για τις παραγγελίες στις οποίες περιλαμβάνονται συνθέσεις δώρου, θα γίνεται ξεχωριστή χρέωση αποστολής για την αποστολή σύνθεσης δώρου και ξεχωριστή χρέωση για την υπόλοιπη παραγγελία, (αν φυσικά υπάρχει). H χρέωση θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών, (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας), και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή.

Επισημαίνεται ότι οι όλες οι ως άνω τιμές δύνανται να αλλάξουν οποτεδήποτε.

 

3. Δωρεάν αποστολή

i) Η Δωρεάν αποστολή για παραδόσεις στην Ελλάδα εκτός απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες ή νησιώτικες περιοχές ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 39€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), για παραδόσεις σε πομακρυσμένες περιοχές ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 49€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Επίσης εξαιρούνται οι περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί δυσπρόσιτες ή νησιωτικές για την Ελλάδα από την SPEEDEX Courier, όπου η Δωρεάν αποστολή ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 70€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν η διεύθυνση αποστολής σας θεωρείται δυσπρόσιτος προορισμός βάζοντας τα στοιχεία αποστολής στο καλάθι αγορών σας. Αποδέχεστε ότι και η «χρέωση δυσπρόσιτου ή νησιωτικού προορισμού» ενδέχεται να μεταβληθεί και ότι η VEGIT δε φέρει καμία ευθύνη προς τούτο.

ii) Η υπηρεσία αυτή ΔΕΝ ισχύει για παραδόσεις εκτός Ελλάδας.

iii) Προκειμένου να ισχύει η δωρεάν αποστολή όπως αναφέρεται στο παραπάνω άρθρο 8.3.Α.ι), (ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής ή εξαργύρωσης), το αντίστοιχο ποσό θα πρέπει να καλυφθεί από μοναδικά προϊόντα, κανένα εκ των οποίων δεν υπερβαίνει τα 2 κιλά. Μόνον εφόσον καλυφθεί το ως άνω ποσό παραγγελίας, κατόπιν δύναται να προστεθεί προϊόν στην παραγγελία που θα υπερβαίνει τα 2 κιλά προκειμένου να δικαιούστε στη συνολική παραγγελία σας την Δωρεάν Αποστολή. Επιπροσθέτως από τον παραπάνω κανόνα, εξαιρούνται τα καλάθια δώρου από την δωρεάν αποστολή.

iv) Η υπηρεσία Δωρεάν αποστολής ισχύει και όταν χρησιμοποιείτε μια Κάρτα Δώρου ή εκπτωτικά κουπόνια, κωδικοί προώθησης, ειδικές προσφορές (ανάλογα με τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες).
v) Η υπηρεσία Δωρεάν αποστολής ισχύει και όταν χρησιμοποιούνται εκπτωτικά κουπόνια, κωδικοί προώθησης, ειδικές προσφορές βλ. κατωτέρω άρθρο 10.9 (ανά περίπτωση και ανάλογα με τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες, καθώς ενδέχεται να μην εφαρμόζεται η εν λόγω υπηρεσία σε ορισμένες προωθητικές ενέργειες) όπως αναφέρεται στο παραπάνω άρθρο 8.3.Α.ι) υπό τους περιορισμούς της παραγράφου iii) ανωτέρω.

vi) Εάν κατά την παράδοση δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση παράδοσης για να παραλάβετε το πακέτο σας, ο διανομέας θα σας αφήσει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες για τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας (και εφόσον το υποστηρίζει η συγκεκριμένη εταιρεία Courier). Στην περίπτωση αυτή ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον αγοραστή λαμβανομένης υπόψη και της ευπαθούς φύσης τους όπως ρητώς αναφέρεται στο άρθρο 6.9 ανωτέρω. Ο διανομέας θα επιχειρήσει να σας παραδώσει το προϊόν έως 2 φορές (και εφόσον το υποστηρίζει η συγκεκριμένη εταιρεία Courier), άλλως θα παραμείνει στους χώρους του διανομέα με δική σας ευθύνη και δαπάνη και υπό τους γενικούς όρους φύλαξης του μεταφορέα. Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει πληρωμή με αντικαταβολή και δεν επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για την παραλαβή του προϊόντος εντός 5 ημερών από την αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης σε εσάς, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτομάτως.

vii) Επιπλέον, λάβετε υπόψη ότι τα προϊόντα που παραδίδονται εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδέχεται να υπόκεινται σε έξοδα εκτελωνισμού και συναφή έξοδα, ενώ μπορεί επίσης να προστεθούν σε αυτά χρεώσεις και άλλα κόστη που επιβάλλει η εκάστοτε εθνική νομοθεσία, για τα οποία δεν φέρει ευθύνη η εταιρία. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ποιες μπορεί να είναι αυτές οι χρεώσεις, αντιθέτως, ο καταναλωτής έχει περισσότερες δυνατότητες να γνωρίζει ή να ενημερωθεί για αυτές ή, τουλάχιστον, για την πιθανότητα ύπαρξής τους και για το λόγο αυτό σας συνιστούμε να έχετε ελέγξει το ενδεχόμενο αυτό πριν προβείτε σε οποιαδήποτε παραγγελία από την ιστοσελίδα μας.

iix) Κάθε χώρα έχει τη δική της τελωνειακή πολιτική, γι’ αυτό συνιστάται να επικοινωνήσετε πρώτα με το τοπικό τελωνειακό σας γραφείο για περαιτέρω πληροφορίες. Ταυτόχρονα, λάβετε υπόψη σας ότι, όταν παραγγέλνετε από την ιστοσελίδα μας θεωρείται ότι εσείς εισάγετε τα προϊόντα και πρέπει να συμμορφώνεστε με όλους τους νόμους και τους κανονισμούς της χώρας όπου γίνεται η παραλαβή των προϊόντων.

ix) Το κόστος αποστολής για διεθνείς προορισμούς (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) εξαρτάται από τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε προϊόντος και τον εκάστοτε προορισμό. Καθώς επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας, θα λάβετε προηγούμενη ειδοποίηση για τις λεπτομέρειες αυτές ώστε να είστε πλήρως και σωστά ενημερωμένοι για το κόστος που περιλαμβάνεται στην παράδοση της παραγγελίας σας.

x) Προς διευκόλυνσή σας, κατά την συμπλήρωση της παραγγελίας σας με προϊόντα (στο καλάθι της παραγγελίας) θα εμφανίζεται το ποσό παραγγελίας που απομένει να καλύψετε ακόμη προκειμένου να δικαιούστε την Δωρεάν Αποστολή, καθώς και το κόστος του δυσπρόσιτου προορισμού, λαμβανομένων υπόψη των περιορισμών του προηγούμενου εδαφίου ιιι).

4. Στην προσπάθειά μας να διατηρήσουμε την ποιότητα και την φρεσκάδα των προϊόντων μας, πραγματοποιούμε μικρές και συχνές παραγγελίες στους προμηθευτές μας και δεν διατηρούμε μεγάλα αποθέματα στην αποθήκη μας, μειώνοντας επιπλέον τον χρόνο παράδοσης από τον προμηθευτή στον καταναλωτή. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι φρέσκα και χωρίς συντηρητικά πολλές φορές κάποια εξ αυτών ανάλογα με τις περιβαλλοντικές συνθήκες ενδέχεται να χάσουν ελάχιστα από το βάρος τους μέχρι την παραλαβή τους χωρίς όμως τούτο να επάγεται οποιαδήποτε αλλοίωση στην σύστασή τους ή οποιοδήποτε ελάττωμα του προϊόντος αυτού.

Share this post

Translate